Ma van a napja
2016. május 13. írta: zuziainwarsaw

Ma van a napja

Ma 9-től lehetett jegyet vásárolni a szeptember 1-én Budapesten megrendezésre kerülő RHCP koncertre. Nem is tartott sokáig, mert természetesen 30 perccel 9 után, már nem volt jegy. Szerintem még handicap-es is voltam a "külföldről próbálkozók" kategóriámmal, így még esélytelenebb volt az oldalbetöltés. Szomorúan tudomásul vettem (volna), hogy nem tudok elmenni, vagy kereshetek egy üzért és tripla áron mégis jegyekhez juthatok, de nekem is megvan a "nagy motivátor" az életemben és Pesta bedobta a következő rövid, nagyon egyszerű, mégis megoldást jelentő kifejezést: - figyelem, szó szerinti idézet következik - "Prága?".

Szóval sajnos nem tudok részt venni a Red Hot Chili Peppers budapesti koncertjén jegy hiányában, ellenben 3 nappal később, szeptember 4-én Prágában csápolok majd a Californication-re és barátaira. Szóval, kérlek, ne mondjátok el a végét, no spoiler (pedig biztos a kertész a gyilkos), hadd legyen meglepetés!

Do widzenia

ps: Kellemes péntek 13-at Mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://zuziainwarsaw.blog.hu/api/trackback/id/tr358707644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása