DIY, egy irodai szekrény újjászületése
2017. május 15. írta: zuziainwarsaw

DIY, egy irodai szekrény újjászületése

Akkora dúitjorszelf ember vagyok, hogy csuda!

Ha ismersz, tudod, hogy nincs az a kézműves tevékenység, amit eddig ne próbáltam volna, vagy legalábbis ne lenne tervben. Fűztem gyöngyöt, kisütős gyurmáztam, készítettem ékszereket, festettem, batikoltam, rajzoltam, szőttem, decoupage-oztam, varrtam, horgoltam, nagyon régen még kötöttem is (nem csak az ebet a karóhoz!) és még sorolhatnám. Az új hobbim (kedvenc időtöltésem a hobbizás): a régi cuccok felfrissítése. Ebből van néhány az albérletben, szóval egy darabig el leszek látva feladattal és használhatom eddig megszerzett ismereteimet, vagy szerezhetek újakat. A hétvégén például meg is valósítottam egy régi tervem. Az egyik szekrény - nevezzük éjjeli szekrénynek - valójában egy régi irodai gurulós hmm...hogy is hívják?! Talán sublót, de az egyfiókos, polcos verzió. A lényeg, hogy nem egy szép darab és még kevésbé tűnik hálószobába valónak. Itt-ott lement már róla a máz és hogy még viccesebb legyen, a fiók nyithatatlan, ugyanis nincs hozzá kulcs. Ha valaha volt is, az előző tulajdonosa elhagyhatta, mert a fiók alja be van törve, hogy ki lehessen szedni belőle a fogságba esett javakat. Sebaj, tökéletes alapanyag egy kis hobbizáshoz. Íme tehát az ilyen volt, ilyen lett és így passzol a szobához képek: 

diy.jpg

Ugye milyen irgalmatlanul piękne és mérhetetlenül fantastyczne lett? Kapj hozzá kedvet Te is!

Do widzenia

A bejegyzés trackback címe:

https://zuziainwarsaw.blog.hu/api/trackback/id/tr4612506033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása