Rok Muzyki #2
2016. november 07. írta: zuziainwarsaw

Rok Muzyki #2

Őszintén én sem nagyon hittem el, de kénytelen leszek: rohamos sebességgel csökken a bakancslistám hossza. Az első Rok Muzyki (Nem H.I., nem rock muzsika!) post-ban még azt írtam: "A bakancslistámon még szerepel a System of a Down, Linkin Park és a Foo Fighters is." Nos, júniusban kipipálhatok 2-t közülük, ugyanis aktív résztvevője leszek az Impact Fesztiwal-nak a mesés Kraków-ban.4.jpg

Az még nem is említettem, hogy a Chrystal Fighters-re végül, 3 év elteltével csak sikerült eljutnunk, mert valaki (én) vett is jegyet, nem csak ígérgette. Khm. Illetve nagy erőkkel készülünk a 2017-es FEZEN-re, ami 20. születésnapját ünnepi és biztos vagyok benne, hogy odateszik magukat a line-up megtervezésekor.

Irigykedni természetesen ér! És persze csatlakozni is! No de mit csinálok, ha elfogyott a lista? Nézhetek új kedvencek után...

Do widzenia

A bejegyzés trackback címe:

https://zuziainwarsaw.blog.hu/api/trackback/id/tr5811938683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása